Калюжна Юлія Сергіївна

Download
Результативність діяльності вчителя за 3
Adobe Acrobat Document 76.3 KB
Download
Дихання та газообмін у тварин.pdf
Adobe Acrobat Document 468.8 KB
Download
Їжа та її компоненти.pdf
Adobe Acrobat Document 427.2 KB
Download
Методична діяльність.pdf
Adobe Acrobat Document 70.5 KB
Download
виховна година.pdf
Adobe Acrobat Document 294.4 KB
Download
досвід калюжної юлії.pdf
Adobe Acrobat Document 330.7 KB

Інноваційні методи навчання

Сучасна школа – сучасний урок. Сьогодення потребує творчої особистості, вимагає нових підходів до організації навчального процесі в школі, зокрема,  проведення уроку, тому потрібну педагогічну практику вводити інноваційні методи навчання.

У роботі застосовую інноваційні підходи в навчанні біології, які не тільки дають змогу учню зрозуміти та якісно відтворити матеріал, а й  стимулюють до подальшого самостійного вивчення предмету, зокрема структурно-логічні схеми, метод проектів, ігровий метод, інтегрований урок, урок-дослідження, урок-подорожі, критичне мислення.

Інноваційні технології мають ряд позитивних моментів, насамперед сприяють підвищенню інтересу до біології, розвитку творчої особистості, формується самопізнання та самореалізація, розвивається співпраця на основі взаємодопомоги між учнем та вчителем.

«Я – педагог і особистість»

Коли мене запитують, ким я працюю, завжди відповідаю «Я роблю наше майбутнє» Для когось вчитель лише професія, для когось – покликання, а для когось – діагноз. Професію вчителя можна порівняти з аскорбінкою, з одного боку має ряд позитивних ефектів, що викликають миттєве звикання, а з іншого боку, часті побічні ефекти. Хто такий вчитель? Людина, яка володіє предметом і методикою викладання? Чи людина, яка кожного дня викладає одну й ту саму інформацію, просто тому щоб заробити гроші на життя? Є різні вчителі, але кожен особливий, кожен має свою специфіку викладання, свою точку зору. Всі вчителі професіонали, бо не просто прийти і розповісти дітям свій предмет, потрібно донести матеріал, щоб його запам’ятали та вміли використати. Як говорив, відомий англійський політик Вінстон Черчилль «Владі шкільних вчителів заздрять навіть прем’єр-міністри» і справді, ми маємо вплив на дітей, спрямовуємо їх у потрібну сторону, допомагаємо їм розкриватись, знаходимо індивідуальний підхід, бо кожна дитина – особлива, допомагаємо вирішити ту чи іншу проблему, намагаючись бути в першу чергу не вчителем, а просто людиною. Також важливо і головне – вірити в неї і поважати як особистість, що має власну думку. Я випадкова людина, яка затрималась в цій професії. Бути вчителем складно, адже кожного дня ти повинен готуватись до уроку, вчити «домашні завдання», заходити до класу з посмішкою та на позитиві, повністю віддавати себе на уроках, постійно самовдосконалюватись, розширювати свій кругозір. Сучасна школа – сучасні діти. Сучасний вчитель – вчитель-дослідник, науковий керівник учнів. Навчати дітей і одночасно навчатись самій, щоб нове покоління відчувало в мені ту людину, яка цікавиться і живе їхніми інтересами. На мою думку, не просто отримати диплом і називати себе вчителем, потрібна практика, яка допоможе зрозуміти, що у вас – професія, покликання чи діагноз. Хто я? Вчитель! Що я роблю? Навчаю!