Клас: 8
Предмет: основи здоровя
Міжпредметні звязки: хімія, біологія
Форма проведення групова робота - тренінг
Тема: Вибір харчових продуктів. Традиційні і сучасні системи харчування.
Структура тренінгу
1 етап: Вправа знайомство-асоціації. Пропонувалось продовжити речення "Я думаю, що харчуватись правильно -це..." (асоціації записувались на дошці вчителем). Повторення правил групи
2 етап: дітям була надана інформаці щодо вибору харчових продуктів, обговорювали традиційні і сучасні системи харчування, харчові добавки, також без уваги не залишилась профілактика захворювань травної системи внаслідок незбалансованого харчування.
Під час тренінгу були створені: потяг корисної їжі, тарілка здорового харчування, заповнювали таблицю "Вживаю більше та вживаю менше", використовувався метод казкотерапії - був введений збірний образ людини (намальований та прикріплений образ) і за допомогою створення певної ситуації і вправи "Оцінюємо ризики" учні записували та порівнювали "Користь та шкода шкідливої їжі на організм людини". На тренінгу використовувся метод критичного мислення - куб Блума.
3 етап: завершення та отримання зворотнього звязку_ як підсумок уроку учні складали Mind-map (інтелектальну карту).
Для підготовки до тренінгу дітям було запропоноване завдання підготувати рекламу їжі на вибір корисної або шкідливою. Учні підійшли творчо до виконання завдання, склали вірші-реклами про "зелене яблуко" та "сухарики"
Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи.
Профілактика порушень опорно-рухової системи.
Демонстрації:
-спіральна повязка кінцівки
-спіральна повязка грудної клітки
-спіральна повязка на палець
-хрестоподібна повязка на кисть
-пращоподібна повязка носа
-косинкова повязка на плечі
Також було проглаянуте відео "Інструктаж по діям при травмі хребта"
Практична робота № 5
Тема: Виявлення органічних сполук у харчових продуктах
Мета: виявити органічні продукти в харчових продуктах; продовжити формувати вміння працювати з хімічним посудом та реактивами; формувати вміння самостійно виконувати досліди за поясненням у протоколі, виконувати досліди з дотриманням правил техніки
Обладнання: штатив з пробірками, скляні палички, шпатель, хімічний стакан, мірні пробірки
Реактиви: зразки харчових продуктів(картопля, рис, ковбаса, яблуко, лимон, тощо), розчин йоду.
5 клас "Запрошення на вечірку"
Учні декламували вірші, співали пісні, грали в ігри. Учні підготували декорації, плакат для гри , беджики, плейс маркери, малюнки, маски та запрошення на вечірку. Завдяки заходу учні покращили свої знання з англійської мови та стали дружніші.