Клас: 8

Предмет: основи здоровя

Міжпредметні звязки: хімія, біологія

Форма проведення групова робота - тренінг

Тема: Вибір харчових продуктів. Традиційні і сучасні системи харчування.

Структура тренінгу

1 етап: Вправа знайомство-асоціації. Пропонувалось продовжити речення "Я думаю, що харчуватись правильно -це..." (асоціації записувались на дошці вчителем). Повторення правил групи

2 етап: дітям була надана інформаці щодо вибору харчових продуктів, обговорювали традиційні і сучасні системи харчування, харчові добавки, також без уваги не залишилась профілактика захворювань травної системи внаслідок незбалансованого харчування.

Під час тренінгу були створені: потяг корисної їжі, тарілка здорового харчування, заповнювали таблицю "Вживаю більше та вживаю менше", використовувався метод казкотерапії - був введений збірний образ людини (намальований та прикріплений образ) і за допомогою створення певної ситуації і  вправи "Оцінюємо ризики"  учні записували та порівнювали  "Користь та шкода шкідливої їжі на організм людини". На тренінгу використовувся метод критичного мислення - куб Блума. 

3 етап: завершення та отримання зворотнього звязку_ як підсумок уроку учні складали Mind-map (інтелектальну карту).

Для підготовки до тренінгу дітям було запропоноване завдання підготувати рекламу їжі на вибір корисної або шкідливою.   Учні підійшли творчо до виконання завдання, склали вірші-реклами про "зелене яблуко" та "сухарики" 

 

Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи.

Профілактика порушень опорно-рухової системи.

Демонстрації:

-спіральна повязка кінцівки

-спіральна повязка грудної клітки

-спіральна повязка на палець

-хрестоподібна повязка на кисть

-пращоподібна повязка носа

 -косинкова повязка на плечі 

Також було проглаянуте відео "Інструктаж по діям при травмі хребта"

Практична робота № 5

Тема: Виявлення органічних сполук у харчових продуктах

Мета: виявити органічні продукти в харчових продуктах; продовжити формувати вміння працювати з хімічним посудом та реактивами; формувати вміння самостійно виконувати досліди за поясненням у протоколі, виконувати досліди з дотриманням правил техніки

Обладнання: штатив з пробірками, скляні палички, шпатель, хімічний стакан, мірні пробірки

Реактиви: зразки харчових продуктів(картопля, рис, ковбаса, яблуко, лимон, тощо), розчин йоду.

 5 клас "Запрошення на вечірку"

 

 Учні декламували вірші, співали пісні, грали в ігри. Учні підготували декорації, плакат для гри , беджики, плейс маркери, малюнки, маски та  запрошення на вечірку. Завдяки заходу учні покращили свої знання з англійської мови та стали дружніші.